• DİKKAT! Tema Mağazası, GCam vb. gizlenmiş içerikleri görebilmek için ilgili konunun ilk mesajını beğenmeli veya konuya cevap yazmalısınız. Neden?
  • Ciğerlerimiz yandı: Güzel ülkemizin birçok ilinde çıkan yangınlar hepimizi derinden üzdü. OPPO Forum olarak önümüzdeki hafta elde edeceğimiz tüm reklam gelirlerimizi TEMA Vakfı'na ağaç dikimi için bağışlayacağız.
  • DUYURU: Forum ekibine yeni Moderatörler arıyoruz! Hemen başvurun!

Tartışma A5 2020 ve A9 2020 ColorOS 7 ve Reno 3 Türkiye satışı hk.

asK

Forum Kurucusu
Forum Ekibi
Admin
Mesajlar
1,331
Çözümler
20
Puanları
28,350
A5 2020 & A9 2020 ColorOS 7 ve Reno 3 Türkiye satışı hakkında OPPO Türkiye ile görüştük. Bize gelen mail aynen şu şekildedir:

coloros7.png

Düşüncelerinizi konunun altında bizimle paylaşın
 
Reklam

erenyilmaztr

Yazar Üye
Üye
Mesajlar
94
Puanları
50
Cihaz
RX17 Neo
Türkiye müşteri hizmetlerinde bir suç bulmuyorum. Gerekli bilgiler ve süreç ellerinde maalesef yok ve onlarda bizim gibi bekleyip yararlı bilgi verme amacındalar maalesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: asK

Homeros

Saygıdeğer Üye
Üye
Mesajlar
55
Puanları
50
Cihaz
A9 2020
Moderatörümüz gibi düşünüyorum. Ana kaynaktan bilgi akışı net olarak sağlanmıyor demek ki. Bir çok konuda müşteri hizmetlerine çok yüklenenler oluyor ama biraz da zamana bırakarak sakince beklemeyi daha faydalı buluyorum.
 

Nihat54

Taze Üye
Üye
Mesajlar
9
Puanları
0
Oppo merkezi, bölge müşteri temsilcilerine bilgi vermiyorsa temsilcilikleri niye kurmuş , müşterileri oyalamak mi amacı .Güncelleme verecekse veriyorum , vermiyecekse vermiyorum deyip net olmalı . Ben bugün xioami mi 9t oppo reno 2 Z arasında kalan arkadaşıma xioamiyi önerdim . Ne yaptığı belli olmayan, sattığı ürünlerin arkasında durmayıp xioami gibi müşterisini onemsemezse kaybeder. Ax7 var bende aynı yıl içinde hem coloros 6 yi hemde 7 yi cikart,ikisinide verme. Türk halkı yeniliği seviyor güncelleme bekler.Benimde düşüncem bu yönde herkese saygılar...
 
Üst