Yardım Android 11 Sonrası Netflix SD (HD) Sorunu

Xcrankchev

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
12
Puanları
0
Cihaz
Reno 4
Merhaba OPPOFORUM Ailesi;
Oppo Reno 4 Cihazım Android 10 da iken Netflix, Amazon prime vb. Platformları FULL HD izlerken yıl başında Almış olduğu Android 11 ve Coloros 11 güncelleme sonrasında Widevine L1 sertifikasını yitirip L3 olmuştur bu kapsamda Netflix vb platformların yayın kalitesi FULL HD (HD) den SD ye dönüşmüştür. Lütfen bilgi verin netflix topu OPPO'ya OPPO Netlfixe atıyor.
uygulama gömülü olduğu için silsek dahi başka sürüm yukleyemiyoruz adbden sildim yine aynı kendi kendine yüklüyor bu konuda bilgisi olan var ise destek olabilir mi ?
teşekkürler şimdiden
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2021-06-11-16-06-43-93.jpg
    Screenshot_2021-06-11-16-06-43-93.jpg
    162.8 KB · Görüntüleme: 38

mustafaciger

Üyecik
Üye
Mesajlar
33
Puanları
50
Cihaz
Reno 4 Lite
Merhabalar oppo reno 4 lite kullanıyorum, bende L1 sertifikası aktif en yakın zamanda güncelleme ile düzeleceğini düşünüyorum
 
Upvote 0

Paclifes

Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar
149
Çözümler
2
Puanları
150
Cihaz
Reno 4
Şimdi kontrol ettim de L1 sertifikası mevcut bende reno 4 kullanıyorum , Netflix üyeliğim ise en düşük pakette
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2021-08-08-12-16-41-11.jpg
    Screenshot_2021-08-08-12-16-41-11.jpg
    180.4 KB · Görüntüleme: 31
Upvote 0

Xcrankchev

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
12
Puanları
0
Cihaz
Reno 4
Şimdi kontrol ettim de L1 sertifikası mevcut bende reno 4 kullanıyorum , Netflix üyeliğim ise en düşük pakette
Allah Allah benimki yazilim da guncel ama sertifikam widevine l3 temmuz guncellemeside aldim
Mesajlar birleştirildi:

Ufacık telefonda sd hd farkını nasıl ayırt ediyorsunuzvalla kardesim goruntu kalitesi bariz belli youtubedan video izledigini dusun 480p mi 1080p mi sence kardesim?
 
Upvote 0

Paclifes

Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar
149
Çözümler
2
Puanları
150
Cihaz
Reno 4
Allah Allah benimki yazilim da guncel ama sertifikam widevine l3 temmuz guncellemeside aldim
Mesajlar birleştirildi:
Bende temmuz güncelleştirmesini yaptıktan sonra kontrol ettim bu durumu ama bu durum telefondan kaynaklanıyor bence çünkü netflix sertifikası olduğu söyleniyor ve bu yazıyor , Netflixin bu durum da yapabileceği bir şey yok gibi oppo Türkiye ile iletişime geçip sorunu anlatmayı deneyin bir de daha sağlıklı cevaplar alabilirsiniz
 
Upvote 0
Üst