• DİKKAT! Tema Mağazası, GCam vb. gizlenmiş içerikleri görebilmek için ilgili konunun ilk mesajını beğenmeli veya konuya cevap yazmalısınız. Neden?

GS taraftarı

Enestr571

Forum Moderatörü
Forum Ekibi
Moderatör
Mesajlar
592
Çözümler
5
Puanları
3,350
Cihaz
A15
Lafa bak.. kardeşim form Kimin babasının malı söyler misin peki madem öyle sen neden benim başlığıma yorum yapıyorsun yada yorum yapacaksan yap niye yada hangi hakla bana ne yapmam gerektiğini söyleyebiliyor Sun..bu ne curret
Mesajlar birleştirildi:


Seni kim moderatör yaptı yaa.. içinizde paylaşın diyor yaa..
Mesajlar birleştirildi:

Sanki form çok aktif de benim açtığım konu mu gereksiz oldu..bu mu yani
Forum benim olmiyabilir efendim ama kuralara uyulmasi icin ellimden geleni yapiyorum.
 

laborant12717

Profesör
Aktif Üye
Mesajlar
344
Puanları
150
Cihaz
A91
Sakin olalım lütfen, yanlış anlaşılma söz konusu @Enestr571 bey yanlış anladı sanırım ,@laborant12717 bey istemiyorum derken fatih terim i kast etti sanırım forumu değil.

Herkes saygı çerçevesinde forum kuralları içerisinde tabiki fikirlerini paylaşabilir lütfen birbirimize saygılı olalım.
Yok Elif hanım bence yanlış anlamdi kimse bu arkadaş çünkü yazdığına bakarsanız anlaşılır yanlış anlamdigi
Mesajlar birleştirildi:

Forum benim olmiyabilir efendim ama kuralara uyulmasi icin ellimden geleni yapiyorum.
Ya bi kural dir tutturmuş sunuz arkadaş yazdıklarıma bir bakın bakalım içinde küfür mü var kötü söz mü var sadece tuttuğum takımın teknik elemanına kendimce serzeniş de bulunmuyorum bundan doğal ne olabilir.. bakın arkadaşlar ben kendimi bilen biriyim merak etmeyin bundan öteye de gitmez..ama sizde yanı ..
 

Enestr571

Forum Moderatörü
Forum Ekibi
Moderatör
Mesajlar
592
Çözümler
5
Puanları
3,350
Cihaz
A15
Evet yanlis anlamadigim demek istedigim hakaret kaba dil kullanacksaniz buyrun twitter gibi uygulamalarda Paylasabilirsiniz.
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
5,172
Çözümler
104
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Yok Elif hanım bence yanlış anlamdi kimse bu arkadaş çünkü yazdığına bakarsanız anlaşılır yanlış anlamdigi
Mesajlar birleştirildi:


Ya bi kural dir tutturmuş sunuz arkadaş yazdıklarıma bir bakın bakalım içinde küfür mü var kötü söz mü var sadece tuttuğum takımın teknik elemanına kendimce serzeniş de bulunmuyorum bundan doğal ne olabilir.. bakın arkadaşlar ben kendimi bilen biriyim merak etmeyin bundan öteye de gitmez..ama sizde yanı ..
@laborant12717 bey buranın kuralları var bunun dışına çıkarsanız uyarı alırsınız kişilik haklarına saldırmadan istediğiniz eleştiriyi yapabilirsiniz.

Kötü söz yok hakaret var.Buda hoş olmuyor lütfen dikkat edelim.
 

asK

Forum Kurucusu
Forum Ekibi
Admin
Mesajlar
1,335
Çözümler
20
Puanları
28,350
Normal bir futbol konusunda konuyu bu kadar uzatıp özünden uzaklaştırmanın anlamı yok. Kimse kimseye hakaret etmemeli, bu konuda uyarı verilmiş. İsteyen istediği konuyu açar. Adı üstünde "Konu Dışı" bölümü burası. Saygı çerçevesinde olduğu sürece her şey serbest.
 

laborant12717

Profesör
Aktif Üye
Mesajlar
344
Puanları
150
Cihaz
A91
Normal bir futbol konusunda konuyu bu kadar uzatıp özünden uzaklaştırmanın anlamı yok. Kimse kimseye hakaret etmemeli, bu konuda uyarı verilmiş. İsteyen istediği konuyu açar. Adı üstünde "Konu Dışı" bölümü burası. Saygı çerçevesinde olduğu sürece her şey serbest.
Ya var olun sizi yaa sabahtan beri resmen mücadele ediyorum.. Bir derdimiz var paylaşmak isterken kendimi tartışmanın içinde buldum..
Mesajlar birleştirildi:

Normal bir futbol konusunda konuyu bu kadar uzatıp özünden uzaklaştırmanın anlamı yok. Kimse kimseye hakaret etmemeli, bu konuda uyarı verilmiş. İsteyen istediği konuyu açar. Adı üstünde "Konu Dışı" bölümü burası. Saygı çerçevesinde olduğu sürece her şey serbest.
Duydunuz mu bayanlar baylar.. mesele bu kadar basit..
Mesajlar birleştirildi:

Gerekli cevabı herkese açık bir şekilde verdim. Lütfen konuyu uzatmayalım yoksa konuyu kilitleyeceğim.
Teşekür ederim..
 
Üst