Oppo iade sorunu

karamanyusufahmet

Yeni üye
Forum Üyesi
A5s
Katılım
28 Ocak 2020
Mesajlar
3
Forum puanı
2
Puanları
30
Yaş
21
Dokunmatiği arızalı olan telefonumu iade için Genpa servise gönderdim. Tüketicinin seçimlik hakkını kullanması kanunlarla sabitken bu hakkımı bana kullandırmayıp isteğim dışında işlem yapılarak bana değişim sağlamışlar. Ben iade istediğimi bariz bir şekilde belirtmeme rağmen değişim yapılması, Genpa müşteri hizmetlerinin "İade için hakem heyetinden dava açmanız gerekiyor" demesi ve
Linkleri görebilmek için kayıt olmalı veya giriş yapmalısınız. Giriş yap veya üye ol.
müşteri hizmetlerinin olayı üstlenmeyip "Genel müdürlüğümüz ne diyorsa o, onlar kendileri karar vermişler" demesi gibi saçma olaylar yaşadım. Değişim yapılan telefon elime ulaşmadı. Ulaşırsa da kutusunu açmayıp Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Yetkili servisin dediğine göre hakkımızı sadece Dava açarak alabiliyormuşuz demek ki. Bu arada 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 11. Maddesinde görüldüğü üzere elime ayıplı olarak geçen ürünü iade hakkımın olduğu gözüküyor.
Umarım forumda Opponun müşteri hizmetlerinden birisi vardır da konuyu gerekli yerlere iletir.
 
Reklam

Ekli dosyalar

Üst