Oppo iade sorunu

karamanyusufahmet

Taze Üye
Üye
Mesajlar
3
Puanları
0
Cihaz
A5s
Dokunmatiği arızalı olan telefonumu iade için Genpa servise gönderdim. Tüketicinin seçimlik hakkını kullanması kanunlarla sabitken bu hakkımı bana kullandırmayıp isteğim dışında işlem yapılarak bana değişim sağlamışlar. Ben iade istediğimi bariz bir şekilde belirtmeme rağmen değişim yapılması, Genpa müşteri hizmetlerinin "İade için hakem heyetinden dava açmanız gerekiyor" demesi ve müşteri hizmetlerinin olayı üstlenmeyip "Genel müdürlüğümüz ne diyorsa o, onlar kendileri karar vermişler" demesi gibi saçma olaylar yaşadım. Değişim yapılan telefon elime ulaşmadı. Ulaşırsa da kutusunu açmayıp Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Yetkili servisin dediğine göre hakkımızı sadece Dava açarak alabiliyormuşuz demek ki. Bu arada 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 11. Maddesinde görüldüğü üzere elime ayıplı olarak geçen ürünü iade hakkımın olduğu gözüküyor.
Umarım forumda Opponun müşteri hizmetlerinden birisi vardır da konuyu gerekli yerlere iletir.
 

Ekli dosyalar

  • DEĞİŞİM.PNG
    DEĞİŞİM.PNG
    43 KB · Görüntüleme: 15
Üst