oppo yetersiz kalitesi telefon

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Sizde belirtmişsiniz serviste 3.günü normalde 20 iş günü teslim etme ve tamirat ve test aşamasında olur, size gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerekli açıklamalar yapılacaktır endişeniz olmasın

Elektronik aletler şans işi kimisi sorun çıkarmaz kimisi ilk alındığı gün yada zaman içinde sıkıntı çıkarır,benim de aynı marka ama çok şükür sıkıntı yaşamadım, varsa sorun teşkil eden gereğini yapacaklardır.

siz trafiğe çıkınca da mı şansa sığınıyorsunuz. yada bir otomobil alırken.

bu iki mesajınızda ne dediğinizi başka okuyanlar olursa onlar karar verip söylesinler. madem ben sinirliyim.
Mesajlar birleştirildi:


reno serisi oppo nun amiralidir. üzülmekten ziyada insanın işleri ve yaşantısı aksıyor. herkesin başına gelmiştir. evet iki katı aynı özelliklerde bir motorola yada honor a bakın. alakanız için teşekkür edrim
Bazı elektronik cihazlar bazı sorunlar çıkarabilir bunu bilmek ön görmek mümkün değildir, bunca anlatımdan ne anlam çıkarmanız gerekirken farklı düşüncelere dalmışsınız, trafiğe çıkınca kimse şansa bakmaz dikkatli olup önlemimi alırım ama ne kadar dikkatli olursanız gelip size araba çarpsa kullandığım araba bozuk olduğu için bana çarptılar demem kısmette ne varsa o olur.

Neyse umarım sorununuz çözülür.
 

Tgsnt

Üyecik
Üye
Mesajlar
36
Puanları
50
Cihaz
A72
Mesajlar dan birinde "artık çok geçmişte kalan" bir argüman kullanılmış.

Elektronik şans işi...

Lütfen firmanın (ların) kusurlarını bu şekilde insanlara kabul ettirmeye çalışmayın.

Evet arıza çıkabilir yada hatali üretim olabilir. Ancak burada firmanın tavrı çok önemli.
Bence de oppo çok kaliteli bir firma değil. Ancak bunun sebebi ürünleri değil müşterilerine verdiği değer ve çözüm odaklı çalışmaması.
A 72 telefon var. Ve opponun da kabul ettiği bir kronik sorunu var. Çift arama.
Ben biri ile konuşurken aynı kişi alttan arıyor gözüküyor ve sonrasında telefon kilitleniyor.
Oppo Tr yi aradım.sorunu kabul ediyolar ancak maalesef çözüm yok diyorlar.
Ve aynı telefonu satmaya devam ediyorlar. Sizce bu kaliteli bir firmanın tavrı mı?
Üstelik kendilerine tamam para iadesi istemiyorum sorunsuz çalışan bir telefon verin ben üstüne farkını veririm diyorum onu da kabul etmiyorlar.
Oppo bende büyük hayal kırıklığı sanırım zaman içinde bu daha da çok insan için yaşanılacak.
Ve bu forum bağımsız bir Forum ise fanatik şekilde oppo yu savunmayın objektif olmaya çalışın ve bizim yerinize kendizini koyun. Yok eğer oppo destekli ise çözüm bulmaya aracı olun. Ama telefon resetle diyerek değil...
 
Son düzenleme:

kaanguvenal

Ordinaryus
Aktif Üye
Onursal Üye
Mesajlar
577
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 5
Öncelikle yaşadığınız sorun için geçmiş olsun diyeyim. Ardından @Elif hanıma hak veriyorum. Burada kimse kimseyi terslemiyor ve kimsenin de kimseyi terslemeye hakkı yok bunu belirteyim.
Şuan yazdığınız şeyleri okuduğumda bir sorun olduğunu sanmıyorum açıkçası, teknoloji şans işidir. Onu geçtim evet hakkınızı aramak zorundasınız ancak bu şekilde bir hak talep edemezsiniz de arayamazsınız da. Başka telefonlar vardı diyorsunuz da daha ucuza neden almadınız peki?
Hani şunu belirteyim 3.günü kimse aramadı diyorsunuz. Gittiği gibi sizi aramak zorunda değiller, Türkiye'de tek Oppo kullanan ve servise cihaz gönderen siz değilsiniz. Adamların 20 iş günü içerisinde diye bir ibaresi var ve buna zıt koşamazsınız. İsterseniz başka markalara yönelin ama servis konusunda pişman olursunuz.
Ben Oppo'dan önce 4 marka cihaz kullandım. 1 tanesi kronik sorunluydu. Kaç kere servise gönderiyordum bir şeyler olsun diye ama istemekle olmuyor. Bir cihazda 3 kere parça değişimi yapıldığı taktirde 4.defa giderse yine bir sorundan bu sefer cihazı değiştirmek zorundalar bunu belirteyim.
Bu yüzden hani 3.gün dönmediler gibi şikayetleri kime derseniz diyin dinlenmeyecek ve önemsenmeyecek.
Mesajlar birleştirildi:

Mesajlar dan birinde "artık çok geçmişte kalan" bir argüman kullanılmış.

Elektronik şans işi...

Lütfen firmanın (ların) kusurlarını bu şekilde insanlara kabul ettirmeye çalışmayın.

Evet arıza çıkabilir yada hayali üretim olabilir. Ancak burada firmanın tavrı çok önemli.
Bence de oppo çok kaliteli bir firma değil. Ancak bunun sebebi ürünleri değil müşterilerine verdiği değer ve çözüm odaklı çalışmaması.
A 72 telefon var. Ve opponun da kabul ettiği bir kronik sorunu var. Çift arama.
Ben biri ile konuşurken aynı kişi alttan arıyor gözüküyor ve sonrasında telefon kilitleniyor.
Oppo Tr yi aradım.sorunu kabul ediyorlar ancak maalesef çözüm yok diyorlar.
Ve aynı telefonu satmaya devam ediyorlar. Sizce bu kaliteli bir firmanın tavrı mı?
Üstelik kendilerine tamam para iadesi istemiyorum sorunsuz çalışan bir telefon verin ben üstüne farkını veririm diyorum onu da kabul ediyorlar.
Oppo bende büyük hayal kırıklığı sanırım zaman içinde bu daha da çok insan için yaşanılacak.
Ve bu forum bağımsız bir Forum ise fanatik şekilde oppo yu savunmayın objektif olmaya çalışın ve bizim yerinize kendizini koyun. Yok eğer oppo destekli ise çözüm bulmaya aracı olun. Ama telefon resetle diyerek değil...
Şunu belirtmek istiyorum, kimse kimseye bir kusuru kabul ettirmiyor. Sadece olabilecek şeyler diyoruz bu olaylar, sizde yasal gereği neyse onun üzerinden gitmek zorundasınız. Samsung kullandım kronik sorunu vardı değişmediler, Xiaomi kullandım cihazla serviste adam akıllı ilgilenmediler. Asus kullandım 6-7 kez servise gittikten sonra değişim alabildim.
Aynı cihazı satmaya devam ediyor diyorsunuz da; Samsung Note 7 kronik sorunluydu devam ettiler.
İphone X ve XR serisi kronik sorunlu ve hala satışına devam ediliyor. Hani çok pahalı markada da bu sorunlar yaşanıyor. Bi kaç sorun yaşandı diye milyonlarca cihazın üretimini geri alıp imha edemez ne yazık ki.
Diğer mesajımda dediğim gibi parça değişimi üzerinden ilerletin değişim almak istiyorsanız, başka servise gönderin Genpa, Kvk gibi sorun varsa biri yok diyorsa diğeri evet diyecektir zaten...
 
Son düzenleme:

Tgsnt

Üyecik
Üye
Mesajlar
36
Puanları
50
Cihaz
A72
Diğer telefonlardan örnek verilmiş.
Öncelikle 2 hata 1 doğru yapmaz. Diğer firmalar da bunu yapıyor söylemi en azından firma için kolayciliktir.
Oppo kronik sorunu kabul ediyor. (Samsung kem kum diyip 2 ay içinde çözüm bulmuştu.(m51/31 Bluetooth))
Oppo çözüm üretmiyor. Bu şekilde kullanacaksın diyor sıkıntı bu.
Ayrıca bende Huawei den örnek vereyim o zaman. Mate 20 lite ve p 20 telefonlarımın ekranları sarardı. Her ikisini de servise yolladım ekranları değişmedi, telefonlar değişip yollandı. İkisinide sıfır telefon yolladılar.
Sizin diğer telefonlar ile tecrübeniz bu yönde olmuş oppo da yaşananları normal karşılıyorsunuz benim tecrübem müşteri odaklı oldu bunu bekliyorum. (Bekliyordum)...
Sonuçta şu an benim kaybım gibi gözükebilir ama firmalar müşterileri ile yaşar...
 
Son düzenleme:

Cenkteas

Yazar Üye
Üye
Mesajlar
91
Çözümler
1
Puanları
50
Cihaz
Reno 4
@fatihçelik

Merhaba,

Eğer haklı olduğunuzu düşünüyor ve firmanın gerekli ve yeterli desteği vermediğinizi düşünüyorsanız tüketici hakları mahkemesine de başvurabilirsiniz.
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Diğer telefonlardan örnek verilmiş.
Öncelikle 2 hata 1 doğru yapmaz. Diğer firmalar da bunu yapıyor söylemi en azından firma için kolayciliktir.
Oppo kronik sorunu kabul ediyor. (Samsung kem kum diyip 2 ay içinde çözüm bulmuştu.(m51/31 Bluetooth))
Oppo çözüm üretmiyor. Bu şekilde kullanacaksın diyor sıkıntı bu.
Ayrıca bende Huawei den örnek vereyim o zaman. Mate 20 lite ve p 20 telefonlarımın ekranları sarardı. Her ikisini de servise yolladım ekranları değişmedi, telefonlar değişip yollandı. İkisinide sıfır telefon yolladılar.
Sizin diğer telefonlar ile tecrübeniz bu yönde olmuş oppo da yaşananları normal karşılıyorsunuz benim tecrübem müşteri odaklı oldu bunu bekliyorum. (Bekliyordum)...
Sonuçta şu an benim kaynım gibi gözükebilir ama firmalar müşterileri ile yaşar...
Çözüm için zaten servise gönderilmiş ama 3 gün içinde cevap beklemek abeste iştikal,size yrdımcı olmak istiyoruz siz suçlayarak konuşuyorsunuz.müşteri odaklı olduğu için size servis seçeneği sunulmuş. Sonuca vardığında umarım istediğiniz olumlu sonuca erişebilirsiniz.
 

Tgsnt

Üyecik
Üye
Mesajlar
36
Puanları
50
Cihaz
A72
Çözüm için zaten servise gönderilmiş ama 3 gün içinde cevap beklemek abeste iştikal,size yrdımcı olmak istiyoruz siz suçlayarak konuşuyorsunuz.müşteri odaklı olduğu için size servis seçeneği sunulmuş. Sonuca vardığında umarım istediğiniz olumlu sonuca erişebilirsiniz.
Siz mesajları karıştırınız... Benim servis 3 gün bekleme vs yok.,
Benim yazdığım mesajı tekrar okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Ben neyi suçlayarak konuşuyorum.
Tekrar ediyorum bir daha benim mesajlarımı okumanizi tavsiye ediyorum..
Mesajlar birleştirildi:

 
Son düzenleme:

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Siz mesajları karıştırınız... Benim servis 3 gün bekleme vs yok.,
Benim yazdığım mesajı tekrar okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Ben neyi suçlayarak konuşuyorum.
Tekrar ediyorum bir daha benim mesajlarımı okumanizi tavsiye ediyorum..
karşılamaya çalışıyorum. şuan 3. günü servisete. ve halen bana bir bilgilendirme yapılmadı

Yukarıdaki yazılan yazı sizin, ayrıca okuduğum yazıları dikkatlice okurum, siz bence yazılalarınızı okuyunuz.
Lütfen servisten gelecek sonuca bakalım.
 

Tgsnt

Üyecik
Üye
Mesajlar
36
Puanları
50
Cihaz
A72
karşılamaya çalışıyorum. şuan 3. günü servisete. ve halen bana bir bilgilendirme yapılmadı

Yukarıdaki yazılan yazı sizin, ayrıca okuduğum yazıları dikkatlice okurum, siz bence yazılalarınızı okuyunuz.
Lütfen servisten gelecek sonuca bakalım.
Sayın elif hanım ekte ki mesajı yazan kullanıcı adı ne....
Benim kullanici adım ne...
Biraz sakin olun ...
Tekrar ediyorum Dikkatlice okuyun...
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Sayın elif hanım ekte ki mesajı yazan kullanıcı adı ne....
Benim kullanici adım ne...
Biraz sakin olun ...
Tekrar ediyorum Dikkatlice okuyun...
Sayın @Tgsnt bey konunun muhatabı bunu yazmış, ayrıca büyük bir sorun değil sorun çözüme kavuşması için serviste lütfen hepimiz bekleyelim görelim .gayet sakinim merak etmeyimşz :)
 
Üst