• OPPO Forum'da reklam vermek için TIKLA!

Yardım kilit ekranı whatsapp bildirim sorunu

evrim1907

Taze Üye
Üye
merhaba;
oppo reno 3 pro kullanıyorum. cihaz coloros 11 sistem güncellemesinden sonra whatsapp bildirimleri ana ekranı uyandırıyor ancak 1 ya da 2 saniye sonra kilit ekranından kayboluyor.
ekran kilidini açıp aşağı kaydırmadan da bildirim olduğu görünmüyor.
sistem dosyalarından birinden kaynaklı olabilir dediler ve de oppo teknik servis bölümü çözemedi. servise gitmesi gerektiği söylendi.
muhtemelen çok basit bir ayarla çözülebilecek bir konudur ama 2 aydır çözemiyorum.
daha önce böyle bir durum başına gelen var mı?
cihaza hard reset de attım ve bütün uygulama ayarlarını düzeltmeme rağmen sorun çözülmedi.
uygulamayı da silip tekrar yükledim vb....
sorun çözülmüyor.
 

duchess

Yeni Üye
Üye
Merhaba oppo A72 kullanıcısıyım bende yazdıklarınızın aynısını yaşıyorum telefonumda ama malesef çözüm bulamadım her yöntemi denememe rağmen:(
 
Upvote 0

duchess

Yeni Üye
Üye
Servise gönderdiniz mi telefonu?
Farklı bir şey söyleyen oldu mu acaba?
Merhaba evrim, Müşteri hizmetlerini aradım sistem ayarlarına döndürdüler telefonu ama sorun aynı devam ederse servise yönlendiricez sizi dediler ben her söyleneni yaptım olmuyor malesef henüz aramadım müşteri hizmetlerini güvenlik güncellemesini bekliyorum belki düzelir diye umudum onda yani..
 
Upvote 0

evrim1907

Taze Üye
Üye
Merhaba evrim, Müşteri hizmetlerini aradım sistem ayarlarına döndürdüler telefonu ama sorun aynı devam ederse servise yönlendiricez sizi dediler ben her söyleneni yaptım olmuyor malesef henüz aramadım müşteri hizmetlerini güvenlik güncellemesini bekliyorum belki düzelir diye umudum onda yani..
Merhaba
Bana da 2 kere aynı şeyi yaptırdılar ve hard reset de atmama rağmen hiç bir düzelme olmadı.
Bu sebepten dolayı soğudum telefondan.
Çözülür diye umutla bekliyorum.
Mesajlar birleştirildi:

Merhaba
Bana da 2 kere aynı şeyi yaptırdılar ve hard reset de atmama rağmen hiç bir düzelme olmadı.
Bu sebepten dolayı soğudum telefondan.
Çözülür diye umutla bekliyorum.
Vatan bilgisayara gidip sordum.
GENPA ya da KVK ya götür dediler. Onlar bilgisayara bağlayıp bakıyorlarmış ve 2 saatte falan çözerler dediler.
Telefon sisteminde güvenlik ayarı yapılması gerekebilir dediler.
Onu da onlar yapabiliyormuş.
Mesajlar birleştirildi:

Merhaba
Bana da 2 kere aynı şeyi yaptırdılar ve hard reset de atmama rağmen hiç bir düzelme olmadı.
Bu sebepten dolayı soğudum telefondan.
Çözülür diye umutla bekliyorum.
Vatan bilgisayara gidip sordum.
GENPA ya da KVK ya götür dediler. Onlar bilgisayara bağlayıp bakıyorlarmış ve 2 saatte falan çözerler dediler.
Telefon sisteminde güvenlik ayarı yapılması gerekebilir dediler.
Onu da onlar yapabiliyormuş.
 
Son düzenleme:
Upvote 0

caracoban

Taze Üye
Üye
Merhaba,

Uzun süredir ben de aynı konudan şikayetçiyim. Sorunu TR dahil global olarak twitter'dan yazdım. dileyen ordan takip edebilir veya destek verebilir. Link aşağıda... Bakalım sesimizi duyacaklar mı?

Saygılarımla.


Mesajlar birleştirildi:

Merhaba,

Uzun süredir ben de aynı konudan şikayetçiyim. Sorunu TR dahil global olarak twitter'dan yazdım. dileyen ordan takip edebilir veya destek verebilir. Link aşağıda... Bakalım sesimizi duyacaklar mı?

Saygılarımla.




Link değişti:
 
Son düzenleme:
Upvote 0
Üst