Sorun nedir peki?Oppo A9 2020 3. Kez cihazım Ankara genpaya gitti sorunu çözemiyorlar
Anakart bekliyorlarmış 3. gidişinde anakart değişimine karar vermislerSorun nedir peki?
Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiniz mi acaba durumu bildirdiniz mi? Cihazın değişimi hakkında konuştunuz mu?
Müşteri hizmetleri :08504336776
Ürün değişimini kabul etmiyorlar genpa oppodan anakart bekliyormuş anakart değişimine karar vermislerMüşteri temsilcisi ile görüştünüz mü, görüşmediyseniz bence görüşün ve ürün değişimini isteyin. 3.defa servise göndermişsiniz cihazı çünkü.
Ana kart sonucu sorun çözülecek demektir.Anakart bekliyorlarmış 3. gidişinde anakart değişimine karar vermisler
Mesajlar birleştirildi:
Ürün değişimini kabul etmiyorlar genpa oppodan anakart bekliyormuş anakart değişimine karar vermisler
20 iş günü diyor genpa inşallah düzelirAna kart sonucu sorun çözülecek demektir.
Değişince düzeleceğini ümit ediyorum.20 iş günü diyor genpa inşallah düzelir