• DİKKAT! Tema Mağazası, GCam vb. gizlenmiş içerikleri görebilmek için ilgili konunun ilk mesajını beğenmeli veya konuya cevap yazmalısınız. Neden?
  • DİKKAT! Günün bazı saatlerinde yaşanan yoğunluklar sebebiyle kayıt onay e-postaları gönderilememektedir. Bu sebeple onay e-postası gelmemiş ise 15 dakika sonra tekrar gönderilmesini talep edin.

Tema Mağazası kurulum sorunları bildirme başlığı

asK

Türkiye'nin en büyük OPPO forumu
Yetkili
Kurucu
Admin
Mesajlar
1,291
Çözümler
15
Puanları
28,350
Oppo Tema Mağazası (Theme Store) APK dosyası başlığında kurulumu "Kurulum Yöntemleri" maddelerinden hiçbirisi ile yükleyemeyen arkadaşlar bu başlığın altına sorunu açıklayıcı bir şekilde yazınız.

Sadece "yüklenmedi, olmadı" gibi mesajlar hiçbir anlam ifade etmemekte ve size yardımcı edemememize neden oluyor, bu sebeple sorunu açıklarsanız iyi olur.
 
Reklam

asK

Türkiye'nin en büyük OPPO forumu
Yetkili
Kurucu
Admin
Mesajlar
1,291
Çözümler
15
Puanları
28,350
5i yükledim açıldı ama temalar falan aşırı kötü. Onu sildim 6.4 ü yükledim onda da bu hatayı verdi. Ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim. (Alternatif 1 ve 2 yi denedim fakat onlar olmadı)
6.4 sürümü cihazınızda çalışmayacak demekki. Şu an için yapacak bir şey yok.
 

asK

Türkiye'nin en büyük OPPO forumu
Yetkili
Kurucu
Admin
Mesajlar
1,291
Çözümler
15
Puanları
28,350
Hocam sağolun indirdim kurdum fakat 5.0la aynı. Yazı tipi seçeneği yok. Temalar sayılı ve çok kötü. Ama yine de teşekkür ederim.
Hocam zaten yazı tipi seçeneği 6.4 versiyonu ile gelmişti, ancak yapacak bir şey yok maalesef. Elimizden geldiğince uğraşıyoruz. Başka hiçbir forumda bulamayacağınız dosyaları bulmaya çalışıyoruz, bizden çalanlar oluyor.
 

asK

Türkiye'nin en büyük OPPO forumu
Yetkili
Kurucu
Admin
Mesajlar
1,291
Çözümler
15
Puanları
28,350
Doğrudur hocam, peki colorOS 7 ile tema mağazası Türkiye için açılır mı?
Zor gibi gözüküyor. Bu sabah Oppo Türkiye ile iletişime geçtik Türkiye'de de Hindistan gibi ülkelerde yaptıkları çalışmaları görmek adına. Yanıt beklemekteyiz. Eğer olumlu yanıt alırsak güzel şeyler hem forumda hem diğer şekilde bizleri bekliyor diyebilirim ama yanıt bekliyoruz işte. Bilgilendirme yaparım forumda.
 

hucar13

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
28
Puanları
0
Cihaz
A5 2020
6.3 yüklendi ama temalar yine yok. Sadece sistem temaları var. Önbelleği falan da temizledim aynı.
 

GorkemK41

Taze Üye
Üye
Mesajlar
5
Puanları
0
Cihaz
RX17 Neo
Oppo Tema Mağazası (Theme Store) APK dosyası başlığında kurulumu "Kurulum Yöntemleri" maddelerinden hiçbirisi ile yükleyemeyen arkadaşlar bu başlığın altına sorunu açıklayıcı bir şekilde yazınız.

Sadece "yüklenmedi, olmadı" gibi mesajlar hiçbir anlam ifade etmemekte ve size yardımcı edemememize neden oluyor, bu sebeple sorunu açıklarsanız iyi olur.
Uygulama yuklenemedi hatasi aliyorum hocam model rx17 neo hepsini denedim
 
Üst