Web tarayıcı

  • Konbuyu başlatan Certel
  • Başlangıç tarihi
C

Certel

Guest
Merhaba arkadaşlar. Kullanan vardır mutlaka bilmeyenler için reklamsız kullanabileceğiniz bir web tarayıcı paylaşmak istedim. Ayrıca videoları arka planda ve ekran kapalı ses olarak kullanabiliyorsunuz. İyi forumlar dilerim.


 

yigittaner2

Üyecik
Üye
Katılım
1 Mar 2022
Mesajlar
47
Forum puanı
5
Cihaz
Reno 4
Operamini tarayıcısi kullanıyorum güzel
 

cengiiz

Taze Üye
Üye
Katılım
28 Ara 2021
Mesajlar
5
Forum puanı
0
Cihaz
A72
Merhaba arkadaşlar. Kullanan vardır mutlaka bilmeyenler için reklamsız kullanabileceğiniz bir web tarayıcı paylaşmak istedim. Ayrıca videoları arka planda ve ekran kapalı ses olarak kullanabiliyorsunuz. İyi forumlar dilerim.


brave browser
 

umutbndtr

Taze Üye
Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
2
Forum puanı
1
Cihaz
Reno 5 Lite
Microsoft Edge candır bence.
 

Oğuz Temülken

Yardımsever
Aktif Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
220
Forum puanı
137
Cihaz
A9 2020
Bende chrome beğeniyorum. Özellikle Türkçe çeviri konusunda hepsinden hızlı
 
Üst