Bilmiyorum yarin sonucu ortaya cikar. Paylasirim.Hayırlı olsun düzelecektir diye düşünüyorum.
1 veya 2 görüşme yaparak anlayabilirsiniz.
Bir de tavsiyemdir arada telefonınuzu haftada en az 2 kere olsun kapatıp açınız.Bilmiyorum yarin sonucu ortaya cikar. Paylasirim.
İster istemez yogun kullanim nedeniyle sarj bitiyor acip kapatiyoruz Bu arada sorunun çözüldüğünden eminsiniz yarin olsun bir bakalim. Eger ki sorun cozulurse tum satis magazalari sizin telefonlari neden satmak istemedigini sorgulamaniz gerekecekBir de tavsiyemdir arada telefonınuzu haftada en az 2 kere olsun kapatıp açınız.
Çözüme kavuştuğunu düşünüyorum.İster istemez yogun kullanim nedeniyle sarj bitiyor acip kapatiyoruz Bu arada sorunun çözüldüğünden eminsiniz yarin olsun bir bakalim. Eger ki sorun cozulurse tum satis magazalari sizin telefonlari neden satmak istemedigini sorgulamaniz gerekecek
Umarim sizin dediğiniz gibi yarin cozulur .2 Turkcell mağazası -3 Teknosa magazasi - 1 Media Market mağazası - 2 Vatan magazasi gibi marka magazalarin ayni sekilde bildirim yapmasi urune olan guvensizliktende olabilir.Çözüme kavuştuğunu düşünüyorum.
Yarın kullandığınız da yazarsanız.
Ayrıca satış mağazaları en çok hangisinden kâr ederse o ürün üzerinde durur.
Çünkü kâr amaçlı kurumlardır.
Hangi ürünü çok satarsa daha fazla hangi marka komisyon verirse o ürünün satışı üzerinde dururlar.
Hepsi sonuçta belirli bir satış politikası güden kuruluşlar ,şuan hangi ürün yeni geldiyse onu satmanın peşindedirler.Umarim sizin dediğiniz gibi yarin cozulur .2 Turkcell mağazası -3 Teknosa magazasi - 1 Media Market mağazası - 2 Vatan magazasi gibi marka magazalarin ayni sekilde bildirim yapmasi urune olan guvensizliktende olabilir.
Tamamen yanlış bilgi o mağazalarda çalışanlar sattıkları ürün başına promosyon alıyor hangi ürün revaçtaysa onu övüp satmaya çalışırlar size teşhir ürünü bozuk cihazı satmış olabilirler sorun operatör kaynaklı yada kullandığınız cihazda şebeke problemi varOnu da deneyeyim. Tüm satis magazalarinda oppo da gorusme konusunda sorunlar yasandigi ve satis temsilcileri urunleri tavsiye etmemektedir.
Sorunum devam etmekteTamamen yanlış bilgi o mağazalarda çalışanlar sattıkları ürün başına promosyon alıyor hangi ürün revaçtaysa onu övüp satmaya çalışırlar size teşhir ürünü bozuk cihazı satmış olabilirler sorun operatör kaynaklı yada kullandığınız cihazda şebeke problemi var
Yazilim guncellemeleriniz de son iki guncellemede iletisim sorunlarini guncelledik diyorsunuz oda mi olmazSorunum devam etmekte
Güncelleme sonrası oluşan sorunlar yine iyileştirme güncellemeleriyle düzelecektir.Sorunum devam etmekte
Mesajlar birleştirildi:
Yazilim guncellemeleriniz de son iki guncellemede iletisim sorunlarini guncelledik diyorsunuz oda mi olmaz
UmarimGüncelleme sonrası oluşan sorunlar yine iyileştirme güncellemeleriyle düzelecektir.
Müşteri hizmetleri arayınız size daha sağlıklı yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum.
08504336776 oppo müşteri hizmetleri.