• OPPO Forum'da reklam vermek için TIKLA!

Yardım Oppo reno 3 düzeltilemeyen şarj sorunu

Süheyla

Taze Üye
Üye
Bugün oppo reno 3 telefonu alalı 1 ay oldu ve bugün bir kez daha pişman oldum. Sadece aldıktan 10 gün sonra ciddi şarj sorunu yaşamaya başladım bana telefonumu fabrika ayarlarına çevirip yeniden programlarımi yüklemem söylendi yaptım sorun 2 hafta boyunca çözülmüş gibi gözüküyordu ancak tekrardan aynı sorun başladı. Örneğin telefonum 5saat önce %100 iken hiç aktif olmayan bir kullanım sonucu şuan % 52. Buna bir çözüm bulunamayacak mi? sürekli telefonumu fabrika ayarlarına gerimi döndürmek zorundayım bunu yaparken de veri kaybım oluyor ayrıca öyle bile olmasa her 2 haftada bir telefonumu resetleyip yeniden kuracaksam, sürekli sorun yaşayacaksam Bu telefon neden üretildi insanları dolandırmak için mi.
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Bugün oppo reno 3 telefonu alalı 1 ay oldu ve bugün bir kez daha pişman oldum. Sadece aldıktan 10 gün sonra ciddi şarj sorunu yaşamaya başladım bana telefonumu fabrika ayarlarına çevirip yeniden programlarımi yüklemem söylendi yaptım sorun 2 hafta boyunca çözülmüş gibi gözüküyordu ancak tekrardan aynı sorun başladı. Örneğin telefonum 5saat önce %100 iken hiç aktif olmayan bir kullanım sonucu şuan % 52. Buna bir çözüm bulunamayacak mi? sürekli telefonumu fabrika ayarlarına gerimi döndürmek zorundayım bunu yaparken de veri kaybım oluyor ayrıca öyle bile olmasa her 2 haftada bir telefonumu resetleyip yeniden kuracaksam, sürekli sorun yaşayacaksam Bu telefon neden üretildi insanları dolandırmak için mi.
Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiniz mi acaba?
 
Upvote 0

Süheyla

Taze Üye
Üye
Müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiniz mi acaba?
Evet sorunu ilk yaşadığında iletişim kurmuştum bana güncellemeden kaynaklı bir problem olduğunu ancak bu sorunu cozduklerini söylediler benim telefonumda ise hala aynı sorun olduğu için fabrika ayarlarına geri dönersem sorunun çözüleceğini söylemişlerdi dedikleri gibide oldu sorun çözüldü ancak sadece 2 haftalığına.
 
Upvote 0

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Evet sorunu ilk yaşadığında iletişim kurmuştum bana güncellemeden kaynaklı bir problem olduğunu ancak bu sorunu cozduklerini söylediler benim telefonumda ise hala aynı sorun olduğu için fabrika ayarlarına geri dönersem sorunun çözüleceğini söylemişlerdi dedikleri gibide oldu sorun çözüldü ancak sadece 2 haftalığına.
Konu sıcakken tekrar iletişime geçmenizi tavsiye ederim.
Siz bilirsiniz yinede.
 
Upvote 0

Süheyla

Taze Üye
Üye
Olumlu veya olumsuz sonucu yazarım
Telefonum servise gidip geri geldi ve sonuç hiç sorun yaşamadan kullanıyorum mu tabiki hayır yine aynı sorunla basbasayim müşteri hizmetlerinin çözümü yine fabrika ayarlarına dönderin yine servise gönderin telefonu alalı 5 ay olmuş daha ama ben doğru dürüst 2ay bile sorunsuz kullanmadım. Bu nekadar sinir bozucu birşey. Bu nasıl bir firma ki basit bir şarj sorununa çözüm uretemiyor ben her iki ayda bir servise gönderip duracaksam niye telefon aldım. Param resmen çöpe gitti. Hiç kimse bu markayı aldanipta almasın sakin. Bunu her platformda dile getirecek bir kişiyi bile almaktan vazgecirirsem kardır. Benim param çöp oldu yaşadığım sinir harbide çabası en azından başkaları bu sorunu yaşamasın.
 
Upvote 0

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Telefonum servise gidip geri geldi ve sonuç hiç sorun yaşamadan kullanıyorum mu tabiki hayır yine aynı sorunla basbasayim müşteri hizmetlerinin çözümü yine fabrika ayarlarına dönderin yine servise gönderin telefonu alalı 5 ay olmuş daha ama ben doğru dürüst 2ay bile sorunsuz kullanmadım. Bu nekadar sinir bozucu birşey. Bu nasıl bir firma ki basit bir şarj sorununa çözüm uretemiyor ben her iki ayda bir servise gönderip duracaksam niye telefon aldım. Param resmen çöpe gitti. Hiç kimse bu markayı aldanipta almasın sakin. Bunu her platformda dile getirecek bir kişiyi bile almaktan vazgecirirsem kardır. Benim param çöp oldu yaşadığım sinir harbide çabası en azından başkaları bu sorunu yaşamasın.
Sizi anlıyorum haklısınız umarım iyileştirme güncellemeleriyle düzelir sorununuz ve bir nebze olsun moraliniz düzelir @Süheyla hanım.
 
Upvote 0

EmreAlc

Yazar Üye
Üye
Tekrarlayan sorunlar gerekçesiyle değişim talebi isteyebilirsiniz. Bu hakkınızı kullanabilmek için 2 veya 3 kez aynı sorun olması gerekiyor, servise gittiğinde hangi işlemi yaptılar? Satılan ürünler ile ilgili ilk 6 ay da tüketici yararı için önemli olan maddeler var detaylarını hatırlamıyorum maalesef.
 
Upvote 0
Üst