• OPPO Forum'da reklam vermek için TIKLA!

Yardım oppo reno2z hızlı şarj sorunu

sevimliyim42

Yeni Üye
Üye
telefonumu şarjı çabuk bitiyor şikayeti ile kvk servise gönderdim,pil değişti,yeni yazılım yüklenerek bugün kargodan aldım %30şarj varken telefonu şarja taktım ekranda wooc simgesi çıkmıyor orjinal kutu içerisinden çıkan şarj aleti ve kablosunu kullanıyorum göndermeden önce böyle bir sorunum yoktu oppo müşteri hizmetlerini aradım ayarlarla ilgili birkaç yönergelerde bulundular yaptım fakat sonuç aynı yazılım sürümü 04.08.2022 tarihli 11_f.66 konu hakkında bilgisi olan biri varmıdır acaba
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
telefonumu şarjı çabuk bitiyor şikayeti ile kvk servise gönderdim,pil değişti,yeni yazılım yüklenerek bugün kargodan aldım %30şarj varken telefonu şarja taktım ekranda wooc simgesi çıkmıyor orjinal kutu içerisinden çıkan şarj aleti ve kablosunu kullanıyorum göndermeden önce böyle bir sorunum yoktu oppo müşteri hizmetlerini aradım ayarlarla ilgili birkaç yönergelerde bulundular yaptım fakat sonuç aynı yazılım sürümü 04.08.2022 tarihli 11_f.66 konu hakkında bilgisi olan biri varmıdır acaba
Orjinal değil artık demek oluyor pili .
Yoksa çıkardı wooc yazısı keşke hiç göndermeseydiniz zamanla piller zaten performans açısından düşüklüğü başlıyor yazılımlar sayesinde de bu pil ömrü zaten düşürülüyor.
 
Upvote 0

sevimliyim42

Yeni Üye
Üye
gün içerisinden fazla kullanmasam bile 2 bazen 3 defa şarja takmak zorunda kalıyordum oyun meraklısı biri de değilim yetkili servise göndermenin mantığı kullanmak zorunda oldukları orjinal yedek parça olmalı ki sırf bu arıza sebebiyle yarın telefonu tekrar servise göndereceğim ama aklımda bir soru işareti var aynı yeremi göndermeliyim yoksa istanbul merkez oppo merkeze mi göndermeliyim bugün oppo müşteri hizmetleri görevlisi ile görüştüğümde istanbul merkeze göndermemi tavsiye etti yeterki bu sorunu gidersinler çünnkü yavaş aşırı yavaş şarj olan bir telefon can sıkıcı oluyor
 
Upvote 0

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
gün içerisinden fazla kullanmasam bile 2 bazen 3 defa şarja takmak zorunda kalıyordum oyun meraklısı biri de değilim yetkili servise göndermenin mantığı kullanmak zorunda oldukları orjinal yedek parça olmalı ki sırf bu arıza sebebiyle yarın telefonu tekrar servise göndereceğim ama aklımda bir soru işareti var aynı yeremi göndermeliyim yoksa istanbul merkez oppo merkeze mi göndermeliyim bugün oppo müşteri hizmetleri görevlisi ile görüştüğümde istanbul merkeze göndermemi tavsiye etti yeterki bu sorunu gidersinler çünnkü yavaş aşırı yavaş şarj olan bir telefon can sıkıcı oluyor
Zaten garant süresi dolmuş olması lazım cihazın,merkeze göndermek pek işe yarayacağını sanmıyorum ,güncellemeler zaten pil ömrünü azalttı diye düşünüyorum
 
Upvote 0

sevimliyim42

Yeni Üye
Üye
yok 3 ay daha garantisi devam ediyor güncellemeler evet pil ömrünü azaltıyor fakat şuan yaşadığım sorun taktıkları pilden ötürü ise bu onların sorunu olacak çözmekte onların işi
 
Upvote 0

sevimliyim42

Yeni Üye
Üye
telefon uzun uğraşlar sonucu bugün elime ulaştı sorun giderildi,anakart değiştirmişler tabi bununla birlikte geçen defa gönderdiğimde android 11 den 10 dönmek istediğimi belrtmeme rağmen bunu yapmamışlardı anakart değiştirilince şuan telefonda android 9 coloros 6 yüklü tüm yazılım güncelemelerini kapattım umarım yüksetme yapmadan bu sürümle kullanmaya devam ederim çünkü telefon gerçek performansını bence bu sürümde veriyor resmen akıyor telefon
 
Upvote 0
Üst