Yardım Reno 5 lite kamera donması

Durum
Kilitli konu. Bu konu yeni mesajlara kapatılmıştır.

messitwo

Üyecik
Üye
Mesajlar
37
Puanları
0
Cihaz
Reno 5 Lite
Reno 5 lite cos 13 den sonra hard reset atmama ragmen resim cektikten sonra kamerada 2 3saniyelik takilmalar oluyor.Bu sorunu nasil cozebilirim?
 

isikeren06

Yardımsever
Banlandı
Mesajlar
209
Çözümler
2
Puanları
150
Cihaz
A74
Tüm telefon firmaları oluşan güncelleme sonrası oluşan sorunları yine iyileştirme güncellemeleri ile çözer bunu ilk oppo çıkarmadı mevcut oluşabilecek problemler her marka modelde oluşabilir buna siz beceriksizlik dersiniz yada başka bişey ozaman tüm firmalar böyle durumlarda beceriksiz oluyor sanırım.
Zahmet olmazsa sizin gibi engin bilgileri olan kullanıcılarımızı yazılım konusunda ileri derecede bilgilerinizi paylaşmak üzere ilgili markalara iş başvurusunda bulunmanızı rica ediyoruz bu sayede firmalar bu sorunların çözümü konusunda sizin gibi değerli kişileri kazanmış olur hem böyle sorunlarla karşılaşmamış olur ne dersiniz?
Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:

Sana ilk ve son uyarım benim foruma yazdığım mesajlardan uzak dur benim vaktim çok değerli umarım anlatabilmişimdir ve anlamışsındır
Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:

Sen kimsinde millete böyle konuşuyorsun ukala haddini bil.
Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.
 
Son düzenleme:
Upvote 0

Deryadeniz907

Ordinaryüs
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
666
Çözümler
7
Puanları
850
Cihaz
Reno 5 Lite
Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.

Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.
Umursamadığın için mi mesajına alıntı yaptın diye sorarlar o zaman
Mesajlar birleştirildi:

Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.

Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.
Umursamadığın için mi mesajına alıntı yaptın diye sorarlar o zaman
 
Upvote 0

14Mert14

Yazar Üye
Banlandı
Üye
Mesajlar
85
Puanları
50
Cihaz
A74
Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.
sonuna kadar haklisiniz.
Mesajlar birleştirildi:

Umursamadığın için mi mesajına alıntı yaptın diye sorarlar o zaman
Mesajlar birleştirildi:




Umursamadığın için mi mesajına alıntı yaptın diye sorarlar o zaman
elif hanim konuyu kapatin diyor siz cocuk gibi devam ediyorsunuz .d
 
Upvote 0

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,422
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Evet çok doğru söylemişsiniz elinize sağlık, beceriksiz oluyorlar. :D Parasını sayıp aldığım cihaz böyle kronik problemler yaşatıyor ise evet beceriksiz sayılıyorlar hangi marka olduğu hiç fark etmez. Onlar marka biz tüketici. Tüketici durumunu istediği şekilde ifade edebilir. Doğruya doğru, beceriksizler. Markaların bu hatalarını nasıl hala savunabiliyorsunuz veya hala nasıl bir umut içine girebiliyorsunuz gerçekten hayretler içinde izliyorum. Arkadaş iyileştirme güncellemesi bekleyin der, siz yıllar geçmesine rağmen hala düzelmeyen sorunların markalarda olabileceğini, normal karşılanması gerektiğini savunun. Ne desem fayda etmez gibi bu düşüncelere. Bu arada ben ileri derecede yazılım bilgilerim var diye bir çıkışta bulunmadım. Nerede gördüğünüzü belirtir misiniz lütfen.d Eğer cümleleriniz bunu gösteriyor diyorsanız da peki, anlayış tarzınıza hayran kaldım :D
Mesajlar birleştirildi:


Vaktin çok değerli ise biraz karakterini geliştirmeye harca, naçizane tavsiyem. Seni normal bir forum üyesinden öte görmüyorum, insanlara cevap veriyorsam sana da veriyorum istediğim kişiye cevap verebilirim. Ha beğenmedin mi, engelle buyur :D
Mesajlar birleştirildi:


Savunduğunuz için teşekkür ederim. Fakat lütfen kötüyle kötü olmayınız, kaba dil kullanmayalım. Kendi halinde istediğini yazsın.d zerre umursamıyorum.
Sorunu değil savunmak değil siz o açıdan baktığınız için öyle düşünüyorsunuz. Tüketiciyiz evet ama manasız sezeryenişler yapmak anlamsız onu anlatmaya çalışıyorum zaten oluşan sorunlar çözüme kavuşmaya calışıyorsa beceriksizlikdeğil sorunu çözme çabasıdır. Tam sorunsuz ürün varsa onu önerin herkes onu alsın öyle bir hayat yok maalesef.sorun olup çözüm bulunmaya çalışılıyorsa teşekkür edilir beceriksiz diye yaftalanmaz. Fazla söze gerek yok.
Yazılım uzmanısınız dediniz demedim o kadar kusursuz yapılabileceğini düşünüyorsanız yapın dedim sizin görüşlerinize ihtiyaçları olabilir yazılımcıların dedim yapamıyorlar ya beceriksizler ya o bakımdan
 
Upvote 0
Durum
Kilitli konu. Bu konu yeni mesajlara kapatılmıştır.
Üst