donma

  1. M

    Yardım Güncellemeden sonra telefonum ekranı açıp kapanıyor

    Oppo a5 2020 cihazim en son güncellemeden sonra cihaz ekrani kapaliyken surekli acilip kapanıyor donuyor hic bir sekilde giris yapamiyorum yeniden başlattığim zaman düzeliyor sorun neyden kaynaklanıyor yardımcı olurmusunuz
  2. F

    Çözüldü Donma sorunu

    YouTube Vanced video izlerken donuyor, telefon oppo reno 2z önerisi olan var mı?
  3. E

    Yardım A5s çok yavaş

    Anneme ocak ayında oppo a5s aldık kendisinin oyun oynama alışkanlığı falan yok sadece instagram whatsapp fakat telefonu son günlerde çok kasıyor nasıl bir çözüm bulunabilir
  4. A

    Yardım Oppo A15 Yardım

    Merhaba 2 Ay Önce Babama Oppo A15 Telefon Aldık Alırken Araştırarak Ve Buraya Sorarak Fikirleri Alarak Satın Aldım Telefon Arada Sırada Kasıyor ve Donuyor İnternette Çok Ağır Mobil internettede aynı wifidede telefon donuyor siyah ekranda kalıyor daha sonra kendine geliyor aldigima bin bisman...
  5. A

    Yardım Galeri kasma

    Reno 4 pro galeride gezerken telefon donuyor ya bu kadar basit bir işlemde neden donar bir telefon
  6. A

    Yardım Güncelleme Sonrası Aşırı Isınma Donma Ve Kasma

    OppoReno4lite Kullanıcısıyim Son sürümden sonra aşırı donma kasma ve ısınma meydana geldi yetkililerin bı an önce çözüm bulunmasını bilgilerinize arz ederim...
  7. B

    Yardım Reno 4 Lite Güncelleme

    Reno 4 lite ye güncelleme geldi daha indirip yüklemedim yükleyen varsa kendi fikirlerini söyleyebilir mi güncelleme hakkında
  8. S

    A5 2020 Donma Sorunu

    Arkadaşlar merhaba, Haziran'da Oppo A5 2020 aldık. Açtığım anda güncelleme geldi yaptım ardından hiçbir sorun yoktu fakat 5. Gününde WhatsApptan görüntülü konuşma yaptım telefon donmaya başladı tıklıyorum hiç bişe olmuyor kapatma tuşuna basılı tuttum kapat veya yeniden başlat açılmadı ardından...
  9. O

    Oppo Reno2 Z Ekran donması

    Merhabalar. Ocak ayından bu yana Oppo Reno2 Z kullanıyorum. Birkaç haftadır herhangi bir uygulanadan çıkıp ana ekrana dönünce ekran 10 15 saniyeliğine donuyor. Hiçbir şey yapamıyorum. Bazen de tuş kilidini açınca aynı durum oluyor. Aynı sorunu yaşayan var mı. Çok sinir bozucu bir durum. Onu...
  10. Y

    Rx17 neo donma kasma

    Telefonum klavye yazarken kasmalar olur internette kasma olur yetmedi. Kendi sesim yanki yapiyor turkcell hat musteri hizmetleri aradim bizde sorin yok speed test normal yukseklikte diyor anlam.veremedim gitti yardimci olunuz en son care format atcam
Üst