Çözüldü A 52 müşteri memnuniyetsizliği

Yücel Yıldız

Taze Üye
Üye
Mesajlar
8
Puanları
0
Cihaz
A52
YAKLAŞIK 40 GÜNDÜR BU SORUN İLE İLGİLİ OLUMLU VEYA OLUMSUZ HİÇ BİR YAKLAŞIM OLMAMASI MÜŞTERIYE BAKIŞ AÇINIZI BARİZ BİR ŞEKŞLDE GÖSTERİYOR

Oppo A 52 model telefonumu aracımda bulunan Clarion FX 688 A model teyp orjinal sarz kablosu ile bağlandığımda telefonuma gelen aramalari ne telefondan nede araç hoparlöründen zil sesini duymuyorum eğer denk gelirse ekranda gelen aramayi gorsel olarak görüyorum fakat kablo yerine sadece bluetooth bağlantısı yapar isem gelen aramaların zil sesini duyabiliyorum,ayrıca aracımdaki teyp te Android auto alt sürüm APK yüklü farklı (Samsung) telefon denediğimde hiç bir sorunla karşılaşmadım fakat aynı teyp te oppo markasının farklı bir modeli ile denediğimde (yanılmıyorsam Reno 2 Z modeli) aynı sorun yine oluşmaktadır ayrıca telefonumu (web sitenizde Android auto için uyumlu araçlar içinde belirtilen) Honda Civic araçta kablolu bağlantı ile denediğimde yine aynı sorunu yaşadım sonuç itibarı ile kullanmakta olduğum oppo A 52 telefonum ile aracımda bulunan Clarion FX 688 A teyp arasındaki kablolu bağlantındaki sorun icin yardımcı olursanız memnun olurum
 
Çözüm
Hocam çokta büyütecek birşey değil gibi kablosuz kullanın , kablolu kullanmanızı gerektirecek ne var mesela şarj deseniz 5000 ma bataryası rahat 2 gün gider, neyse konuya gelirsek deneme yanılma ile size birkaç öneride bulunacağım bu öneriler ne...

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
YAKLAŞIK 40 GÜNDÜR BU SORUN İLE İLGİLİ OLUMLU VEYA OLUMSUZ HİÇ BİR YAKLAŞIM OLMAMASI MÜŞTERIYE BAKIŞ AÇINIZI BARİZ BİR ŞEKŞLDE GÖSTERİYOR

Oppo A 52 model telefonumu aracımda bulunan Clarion FX 688 A model teyp orjinal sarz kablosu ile bağlandığımda telefonuma gelen aramalari ne telefondan nede araç hoparlöründen zil sesini duymuyorum eğer denk gelirse ekranda gelen aramayi gorsel olarak görüyorum fakat kablo yerine sadece bluetooth bağlantısı yapar isem gelen aramaların zil sesini duyabiliyorum,ayrıca aracımdaki teyp te Android auto alt sürüm APK yüklü farklı (Samsung) telefon denediğimde hiç bir sorunla karşılaşmadım fakat aynı teyp te oppo markasının farklı bir modeli ile denediğimde (yanılmıyorsam Reno 2 Z modeli) aynı sorun yine oluşmaktadır ayrıca telefonumu (web sitenizde Android auto için uyumlu araçlar içinde belirtilen) Honda Civic araçta kablolu bağlantı ile denediğimde yine aynı sorunu yaşadım sonuç itibarı ile kullanmakta olduğum oppo A 52 telefonum ile aracımda bulunan Clarion FX 688 A teyp arasındaki kablolu bağlantındaki sorun icin yardımcı olursanız memnun olurum
Merhaba Yücel bey, bu konuyu burada ve diğer mecralarda paylaştığınızı biliyorum, ama bu sorunu yaşayan başka
kullanıcılar paylaşmadı çözün konusunda net bir bilgi olmadığı için size yardımcı olmakta zorluk çekmekteyiz.
Müşteri hizmetleri arayarak konuyu bildirdiniz mi acaba.
 
Upvote 0

Yücel Yıldız

Taze Üye
Üye
Mesajlar
8
Puanları
0
Cihaz
A52
Merhaba Yücel bey, bu konuyu burada ve diğer mecralarda paylaştığınızı biliyorum, ama bu sorunu yaşayan başka
kullanıcılar paylaşmadı çözün konusunda net bir bilgi olmadığı için size yardımcı olmakta zorluk çekmekteyiz.
Müşteri hizmetleri arayarak konuyu bildirdiniz mi acaba.
bu geçen sürede (sorun için olumsuzda olsa) yanıt vermiş olsaydınız çok daha memnun olurdum sorunun özeti içinse müşteri hizmetleri ile 2 kez görüşme rağmen sonuç alamadım sizlerin haricinde (ulaşabildiğim kadarı ile) android-auto-app@google.com ilede bu konu hakkında 4-5 kez mail ile yazışmalarım mevcut fakat çözemedim benden hata kodu almamı istiyorlar telefondan hata kodu alamıyorum (bu arada yabancı dil eğitimim yetersiz olduğu için) sorunu tam olarak anlatamıyorum veya benden çözüm olarak ne istediklerini tam olarak anlayamıyorum,umarım sorunu çözümü için yardımınız olur ilginiz için teşekkür ederim
 
Upvote 0

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,424
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
bu geçen sürede (sorun için olumsuzda olsa) yanıt vermiş olsaydınız çok daha memnun olurdum sorunun özeti içinse müşteri hizmetleri ile 2 kez görüşme rağmen sonuç alamadım sizlerin haricinde (ulaşabildiğim kadarı ile) android-auto-app@google.com ilede bu konu hakkında 4-5 kez mail ile yazışmalarım mevcut fakat çözemedim benden hata kodu almamı istiyorlar telefondan hata kodu alamıyorum (bu arada yabancı dil eğitimim yetersiz olduğu için) sorunu tam olarak anlatamıyorum veya benden çözüm olarak ne istediklerini tam olarak anlayamıyorum,umarım sorunu çözümü için yardımınız olur ilginiz için teşekkür ederim
Rica ederim, olumsuzda olsa size dönüş yapamadığımız için üzgünüm. Müşteri hizmetleri aramanızı tavsiye ederim en azından daha sağlıklı cevap almanız adına.
08504336776
 
Upvote 0

süleyman alkan

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
25
Çözümler
1
Puanları
0
Cihaz
A52
Hocam çokta büyütecek birşey değil gibi kablosuz kullanın , kablolu kullanmanızı gerektirecek ne var mesela şarj deseniz 5000 ma bataryası rahat 2 gün gider, neyse konuya gelirsek deneme yanılma ile size birkaç öneride bulunacağım bu öneriler ne telefonunuza nede teybinize hiçbişekilde zarar vermez ..Google play store dan google ın telefon uygulamasını denermisiniz uygulama indikten sonra varsayılan telefon uygulaması yapın ve gerekli tüm izinleri verin.. Bundan önce > uygulama yönetimi>izin yöneticisi>ek izinler >Araç bilgileri kısmından kablolu bağladıktan sonra gerekli tüm izinleri ayarlayıp denermisiniz..
 
Upvote 0
Çözüm

Yücel Yıldız

Taze Üye
Üye
Mesajlar
8
Puanları
0
Cihaz
A52
Türkiye'deki Müşteri hizmetleri bu konuda ya teknik bilgi yetersizliği,ya sorunu yeteri kadar önemli görmediğinden,yada daha başka sorunlarla ilgilendiğinden yardımcı olamıyor Oppo markası ile ilgili bir yetkili veya teknik servis bulamadığım için buda müşteri memnuniyetsizliği yaratıyor ama herhalde firma için müşteri memnuniyetsizliği bu kadar önemli değilki sorunun çözümü için bir çaba sarfetmiyorlar yinede ilginiz için çok teşekkür ederim
Mesajlar birleştirildi:

Hocam çokta büyütecek birşey değil gibi kablosuz kullanın , kablolu kullanmanızı gerektirecek ne var mesela şarj deseniz 5000 ma bataryası rahat 2 gün gider, neyse konuya gelirsek deneme yanılma ile size birkaç öneride bulunacağım bu öneriler ne telefonunuza nede teybinize hiçbişekilde zarar vermez ..Google play store dan google ın telefon uygulamasını denermisiniz uygulama indikten sonra varsayılan telefon uygulaması yapın ve gerekli tüm izinleri verin.. Bundan önce > uygulama yönetimi>izin yöneticisi>ek izinler >Araç bilgileri kısmından kablolu bağladıktan sonra gerekli tüm izinleri ayarlayıp denermisiniz..
Teypimde Android auto için kablosuz bağlantı özelliği yok diğer öneriniz içinde deneyeceğim teşekkürler
 
Upvote 0

Yücel Yıldız

Taze Üye
Üye
Mesajlar
8
Puanları
0
Cihaz
A52
Türkiye'deki Müşteri hizmetleri bu konuda ya teknik bilgi yetersizliği,ya sorunu yeteri kadar önemli görmediğinden,yada daha başka sorunlarla ilgilendiğinden yardımcı olamıyor Oppo markası ile ilgili bir yetkili veya teknik servis bulamadığım için buda müşteri memnuniyetsizliği yaratıyor ama herhalde firma için müşteri memnuniyetsizliği bu kadar önemli değilki sorunun çözümü için bir çaba sarfetmiyorlar yinede ilginiz için çok teşekkür ederim
Mesajlar birleştirildi:


Teypimde Android auto için kablosuz bağlantı özelliği yok diğer öneriniz içinde deneyeceğim teşekkürler
Hocam çokta büyütecek birşey değil gibi kablosuz kullanın , kablolu kullanmanızı gerektirecek ne var mesela şarj deseniz 5000 ma bataryası rahat 2 gün gider, neyse konuya gelirsek deneme yanılma ile size birkaç öneride bulunacağım bu öneriler ne telefonunuza nede teybinize hiçbişekilde zarar vermez ..Google play store dan google ın telefon uygulamasını denermisiniz uygulama indikten sonra varsayılan telefon uygulaması yapın ve gerekli tüm izinleri verin.. Bundan önce > uygulama yönetimi>izin yöneticisi>ek izinler >Araç bilgileri kısmından kablolu bağladıktan sonra gerekli tüm izinleri ayarlayıp denermisiniz..
Süleyman bey önerinizi bu sabah uygulayabildim gerçekten işe yaradı sorun çözüldü çok teşekkür ederim (bu kadar basit bir çözümün Oppo müşteri hizmetleri departmanının bilmemeside çok ilginç ve ayrı bir tartışma konusu)
 
Upvote 0

süleyman alkan

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
25
Çözümler
1
Puanları
0
Cihaz
A52
Süleyman bey önerinizi bu sabah uygulayabildim gerçekten işe yaradı sorun çözüldü çok teşekkür ederim (bu kadar basit bir çözümün Oppo müşteri hizmetleri departmanının bilmemeside çok ilginç ve ayrı bir tartışma konusu)
Rica Ederim sizin adınıza sevindim, hangi yöntem çözdü acaba google telefon uygulamasımı , araç bilgileri kısmından mı ?
 
Upvote 0

Yücel Yıldız

Taze Üye
Üye
Mesajlar
8
Puanları
0
Cihaz
A52
Muhtemelen google telefon uygulaması diye düşünüyorum çünkü telefonda veya ilgili uygulamalarda araç bilgileri kısmı seçeneğini bulamadım (teyp araç üzerinde orjinal teyp değil herhalde ondandır) sizin önerileriniz haricinde fabrika ayarlarına dön seçeneğinin içinde sadece sistem ayarlarını sıfırla diye bir yer var birde orayı sıfırladım şu anda herhangi bir sorun kalmadı tekrar tekrar çok teşekkür ederim
 
Upvote 0

süleyman alkan

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
25
Çözümler
1
Puanları
0
Cihaz
A52
Muhtemelen google telefon uygulaması diye düşünüyorum çünkü telefonda veya ilgili uygulamalarda araç bilgileri kısmı seçeneğini bulamadım (teyp araç üzerinde orjinal teyp değil herhalde ondandır) sizin önerileriniz haricinde fabrika ayarlarına dön seçeneğinin içinde sadece sistem ayarlarını sıfırla diye bir yer var birde orayı sıfırladım şu anda herhangi bir sorun kalmadı tekrar tekrar çok teşekkür ederim
Rica Ederim bende cihazın stock yani (cihazla birlikte gelen) telefon , kişiler , mesajlaşma uygulaması olarak google, ın uygulamalarını kullanıyorum butarz sorun yaşayanlar yada cihazla gelen telefon , kişiler , mesajlaşma uygulamalarını beğenmeyenler de kullanabilirler..
 
Upvote 0
Üst