Yardım Kamera ve şarj

Dudem

Yeni Üye
Üye
Mesajlar
16
Puanları
0
Cihaz
A72
Öncelikle herkeze iyi geceler diliyorum. Oppo a72 model cihaz kullanıyorum. Şuan için memnunum. Fakat gündüz yada gece fotoğraf çekimi fark etmeksizin arka kamerada 'lensinizi temizleyin' uyarısı alıyorum ki temizlemiş olmama rağmen bunu nasıl düzeltebilirim?
2.sorum ise cihazım artık çok uzun olarak şarj dayanmıyor. Hatta şarjı 100'e tamamlıyor ve cıhazımı alıyorum şarja baktığımda hemen düşüş olmuş. Şimdilik öle cok düşüş olmuyor ama ilerde olucaktır ne önerirsiniz?
Son olarakda sorum cihazımızda batarya vb.gibi sorunlar oluştuğu zaman hangi firmaya yönelmemiz gerekiyor.? Örn. KVK gibi?
Şimdiden teşekkür ederim ☺️
 

Emrah43

Saygıdeğer Üye
Üye
Mesajlar
55
Puanları
50
Cihaz
Reno 4
kamera ayarlarında var lens lekesi algılamayı kapatacaksın bu kadar buraya yazmak yerine telini biraz kurcala hay Allahım
 
Upvote 0

Hamitcoban55

Aktif Üye
Aktif Üye
Mesajlar
102
Çözümler
3
Puanları
150
Cihaz
OnePlus
Öncelikle herkeze iyi geceler diliyorum. Oppo a72 model cihaz kullanıyorum. Şuan için memnunum. Fakat gündüz yada gece fotoğraf çekimi fark etmeksizin arka kamerada 'lensinizi temizleyin' uyarısı alıyorum ki temizlemiş olmama rağmen bunu nasıl düzeltebilirim?
2.sorum ise cihazım artık çok uzun olarak şarj dayanmıyor. Hatta şarjı 100'e tamamlıyor ve cıhazımı alıyorum şarja baktığımda hemen düşüş olmuş. Şimdilik öle cok düşüş olmuyor ama ilerde olucaktır ne önerirsiniz?
Son olarakda sorum cihazımızda batarya vb.gibi sorunlar oluştuğu zaman hangi firmaya yönelmemiz gerekiyor.? Örn. KVK gibi?
Şimdiden teşekkür ederim ☺️
Merhabalar
Kameradaki yazılım hatası ki öyleyse eğer ve şarjın kısa sürede azalması konusunu en basit şekilde telefonu fabrika ayarlarına geri dönerin yedek almayı unutmayın, arka plan uygulamalarını durdurun, otomatik başlatılan uygulamalar vardır onları kapatın, bildiriminin sizin için önemli olmadığı uygulamaların bildirimlerini kapatın, sürekli uzun süre bir yerde kaldığınız zaman konumu kapatın, pil ile ilgili bir konusu vardı @Elif hanımın şuan hatırlamıyorum ama telefonu %100 e kadar şarj edip kapatıyoz felan öyle birşeydi, Elif hanım ile iletişime geçerseniz size daha detaylı bilgi verir bu konuda ben yaptım faydası oldu. Garanti servisi hakkında ise opponun sitesinde kvk ve genpa servisleri yetkililer size en yakın kvk veya genpa servisine başvurabilirsiniz
 
Upvote 0
Üst