oppo yetersiz kalitesi telefon

fatihçelik

Taze Üye
Üye
Mesajlar
5
Puanları
0
Cihaz
Reno 2Z
BENİM OPPO YA YAZDIĞIM DURUM

Merhabalar,2020 yılı 8. ayda aldığım reno 2z modeli telefonum ki bu telefon bildiğim kadarı ile oppo nun amiral telefonlerından birisi aldığım günden beri düzgün bir şekilde kullanamadım. 6 aylık bir cihaz 6 ayda beni oppo dan soğuttu. birçok sıkıntılar yaşadım ve şuan ankara kvk servisin de tamirde. tamir servisinden hangi şikayetlerim olduğunu öğrene bilirsiniz. tabi bunu isterseniz. sizinde malumunuz artık telefonlar hayatımızın her alanın da önemli yer işgal etmektedir ki ben bu telefonu şirketim için ticari amaçlı kullanıyorum butün banka işlemlerim maillerim olmak üzere bu cihazdan karşılıyorum. karşılamaya çalışıyorum. şuan 3. günü servisete. ve halen bana bir bilgilendirme yapılmadı. bu maile vereceğiniz cevaba göre bu sıkıntılarımı ve oppo yu sosyal medya da ve forumlarda yayınlayacağım. bilgilerinizeFatih ÇELİKGSM:0532 308----TEL :------------www.celiklojistik.com Anbar Mah.Nakliyeciler Sitesi No:54/A Melikgazi-KAYSERİ

OPPO NUN BANA BİLDİRDİĞİ CEVAP

Merhaba ,

Tarafımıza aktarmış olduğunuz durum ile ilgili fatura üzerinden bulunan 15 haneli Imeı numaranız ile birlikte cihazınızın onarım durumu sorgulama işlemlerinde işlemleri tamamlanmış olup , Test edilerek tarafınıza ulaşması adına iletileceği bilgisini aktarmak isteriz.

Oppo Türkiye ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sizi ve personelimizi önemsiyoruz. COVID-19 salgını ve alınan aşırı önlemler nedeniyle, Müşteri Hizmetleri bölümümüz azaltılmış personel ile çalışacaktır.
adresinde gereken tüm yardımlar için Self servisimizi 7/24 erişimle kullanmanızı öneririz.
OPPO web sitesinde ve Sosyal Medya'da yaptığımız son duyuru ile bizi takip etmeye devam edin.

Rana

OPPO Türkiye
Müşteri Hizmetleri
T: 0850 433 67 76 (9:00-18:00, Pazartesi-Pazar)
E: support.tr@oppo.com
W:
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,411
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
BENİM OPPO YA YAZDIĞIM DURUM

Merhabalar,2020 yılı 8. ayda aldığım reno 2z modeli telefonum ki bu telefon bildiğim kadarı ile oppo nun amiral telefonlerından birisi aldığım günden beri düzgün bir şekilde kullanamadım. 6 aylık bir cihaz 6 ayda beni oppo dan soğuttu. birçok sıkıntılar yaşadım ve şuan ankara kvk servisin de tamirde. tamir servisinden hangi şikayetlerim olduğunu öğrene bilirsiniz. tabi bunu isterseniz. sizinde malumunuz artık telefonlar hayatımızın her alanın da önemli yer işgal etmektedir ki ben bu telefonu şirketim için ticari amaçlı kullanıyorum butün banka işlemlerim maillerim olmak üzere bu cihazdan karşılıyorum. karşılamaya çalışıyorum. şuan 3. günü servisete. ve halen bana bir bilgilendirme yapılmadı. bu maile vereceğiniz cevaba göre bu sıkıntılarımı ve oppo yu sosyal medya da ve forumlarda yayınlayacağım. bilgilerinizeFatih ÇELİKGSM:0532 308----TEL :------------www.celiklojistik.com Anbar Mah.Nakliyeciler Sitesi No:54/A Melikgazi-KAYSERİ

OPPO NUN BANA BİLDİRDİĞİ CEVAP

Merhaba ,

Tarafımıza aktarmış olduğunuz durum ile ilgili fatura üzerinden bulunan 15 haneli Imeı numaranız ile birlikte cihazınızın onarım durumu sorgulama işlemlerinde işlemleri tamamlanmış olup , Test edilerek tarafınıza ulaşması adına iletileceği bilgisini aktarmak isteriz.

Oppo Türkiye ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sizi ve personelimizi önemsiyoruz. COVID-19 salgını ve alınan aşırı önlemler nedeniyle, Müşteri Hizmetleri bölümümüz azaltılmış personel ile çalışacaktır.
adresinde gereken tüm yardımlar için Self servisimizi 7/24 erişimle kullanmanızı öneririz.
OPPO web sitesinde ve Sosyal Medya'da yaptığımız son duyuru ile bizi takip etmeye devam edin.

Rana

OPPO Türkiye
Müşteri Hizmetleri
T: 0850 433 67 76 (9:00-18:00, Pazartesi-Pazar)
E: support.tr@oppo.com
W:
Sizde belirtmişsiniz serviste 3.günü normalde 20 iş günü teslim etme ve tamirat ve test aşamasında olur, size gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerekli açıklamalar yapılacaktır endişeniz olmasın
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,411
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
ordaki mesele 6 ayda bu şekilde telefonun bir kaç arıza yapması.
Elektronik aletler şans işi kimisi sorun çıkarmaz kimisi ilk alındığı gün yada zaman içinde sıkıntı çıkarır,benim de aynı marka ama çok şükür sıkıntı yaşamadım, varsa sorun teşkil eden gereğini yapacaklardır.
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,411
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
oppo ile bir ticaretiniz mi var. bir gönül bağınız mı var? aynı özelliklere rahip yarı fiyatında telefonlar varken neden iki katını ödeyip oppo aldık aceba o zaman.
Lütfen sözlerimize dikkat edelim, buraya bilgilendirmede bulunmuşsunuz bende size cevap verdim forum yetkilisi olarak.
Ne yapmamı önerirsiniz gidip ben mi tamir edeyim telefonunuzu lütfen, ben size olayın gidişatını anlattım, evet sıkıntılı bir durum yaşamışsınız farkındayım sizin adınıza üzgünüm, ona bakarsanız en iy denilen telefonlarda da sıkıntılar çıkabiliyor araştırın görürsünüz bazı mecralarda sizde gerekli yerlere başvurmuşsunuz gereken yapılacaktır. Siz sadece bir talihsizlik yaşamışsınız düzeleceğini ümit ediyorum.
 

fatihçelik

Taze Üye
Üye
Mesajlar
5
Puanları
0
Cihaz
Reno 2Z
Lütfen sözlerimize dikkat edelim, buraya bilgilendirmede bulunmuşsunuz bende size cevap verdim forum yetkilisi olarak.ümidiniz için teşekkür ederim.
Ne yapmamı önerirsiniz gidip ben mi tamir edeyim telefonunuzu lütfen, ben size olayın gidişatını anlattım, evet sıkıntılı bir durum yaşamışsınız farkındayım sizin adınıza üzgünüm, ona bakarsanız en iy denilen telefonlarda da sıkıntılar çıkabiliyor araştırın görürsünüz bazı mecralarda sizde gerekli yerlere başvurmuşsunuz gereken yapılacaktır. Siz sadece bir talihsizlik yaşamışsınız düzeleceğini ümit ediyorum.
Mesajlar birleştirildi:

ümidiniz için teşekkür ederim . bu forumlar neden var? forum yetkilisi iseniz bunu benden iyi bildiğinizi düşünüyorum. insanların sıkıntılarını yaşadıkları problemleri paylaşarak birbirlerine yardımcı olmak ve yol göstermek veya bir karar almasında fikir sahibi olmaktır. bunun için bu forumların varolduğunu düşünüyorum. yanlış mı? burda sanırım kimsenin sıkıntı yaşayan kişiyi değil de sıkıntılı olan firmayı yada cihazını savunmasını kimse beklemez. helede bir yöneticinin
 

Elif

Oppo Forum Yönetici
Forum Ekibi
Yönetici
Mesajlar
7,411
Çözümler
204
Puanları
3,350
Cihaz
Reno 2Z
Mesajlar birleştirildi:

ümidiniz için teşekkür ederim . bu forumlar neden var? forum yetkilisi iseniz bunu benden iyi bildiğinizi düşünüyorum. insanların sıkıntılarını yaşadıkları problemleri paylaşarak birbirlerine yardımcı olmak ve yol göstermek veya bir karar almasında fikir sahibi olmaktır. bunun için bu forumların varolduğunu düşünüyorum. yanlış mı? burda sanırım kimsenin sıkıntı yaşayan kişiyi değil de sıkıntılı olan firmayı yada cihazını savunmasını kimse beklemez. helede bir yöneticinin
Kimseyi savunmadım farkında iseniz olabilecekleri söyledim ayrıca siz sıkıntınızı zaten burada paylaşarak sıkıntınıza ortak olup size yardımcı olmaya çalıştım, ne demememi beklerdiniz peki, farkında iseniz "hayatta böyle bişey olamaz opponun ürünlerinde sıkıntı çıkmaz hatalı olamaz" demedim. Sıkıntınızı anlıyorum size hak veriyorum üzüntünüzü paylaşıyorum sizde sakin olup durumu takip edelim sonucu beraber görelim. İyi forumlar...
 

Gonejko

Saygıdeğer Üye
Üye
Mesajlar
60
Puanları
0
Cihaz
Reno 2Z
BENİM OPPO YA YAZDIĞIM DURUM

Merhabalar,2020 yılı 8. ayda aldığım reno 2z modeli telefonum ki bu telefon bildiğim kadarı ile oppo nun amiral telefonlerından birisi aldığım günden beri düzgün bir şekilde kullanamadım. 6 aylık bir cihaz 6 ayda beni oppo dan soğuttu. birçok sıkıntılar yaşadım ve şuan ankara kvk servisin de tamirde. tamir servisinden hangi şikayetlerim olduğunu öğrene bilirsiniz. tabi bunu isterseniz. sizinde malumunuz artık telefonlar hayatımızın her alanın da önemli yer işgal etmektedir ki ben bu telefonu şirketim için ticari amaçlı kullanıyorum butün banka işlemlerim maillerim olmak üzere bu cihazdan karşılıyorum. karşılamaya çalışıyorum. şuan 3. günü servisete. ve halen bana bir bilgilendirme yapılmadı. bu maile vereceğiniz cevaba göre bu sıkıntılarımı ve oppo yu sosyal medya da ve forumlarda yayınlayacağım. bilgilerinizeFatih ÇELİKGSM:0532 308----TEL :------------www.celiklojistik.com Anbar Mah.Nakliyeciler Sitesi No:54/A Melikgazi-KAYSERİ

OPPO NUN BANA BİLDİRDİĞİ CEVAP

Merhaba ,

Tarafımıza aktarmış olduğunuz durum ile ilgili fatura üzerinden bulunan 15 haneli Imeı numaranız ile birlikte cihazınızın onarım durumu sorgulama işlemlerinde işlemleri tamamlanmış olup , Test edilerek tarafınıza ulaşması adına iletileceği bilgisini aktarmak isteriz.

Oppo Türkiye ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sizi ve personelimizi önemsiyoruz. COVID-19 salgını ve alınan aşırı önlemler nedeniyle, Müşteri Hizmetleri bölümümüz azaltılmış personel ile çalışacaktır.
adresinde gereken tüm yardımlar için Self servisimizi 7/24 erişimle kullanmanızı öneririz.
OPPO web sitesinde ve Sosyal Medya'da yaptığımız son duyuru ile bizi takip etmeye devam edin.

Rana

OPPO Türkiye
Müşteri Hizmetleri
T: 0850 433 67 76 (9:00-18:00, Pazartesi-Pazar)
E: support.tr@oppo.com
W:
Aynı telefonu kullanıyorum problem yaşamadım hiç, üstüne bu telefon amiral sınıfı bir telefon değil orta segment sınıf bir telefon, iki katı dediğiniz fiyat anlamadım orasını bu en ideal fiyat sınıflandırılmasında bence umarım problemler çözülür insan böyle durumlarda üzülebiliyor
 

fatihçelik

Taze Üye
Üye
Mesajlar
5
Puanları
0
Cihaz
Reno 2Z
Sizde belirtmişsiniz serviste 3.günü normalde 20 iş günü teslim etme ve tamirat ve test aşamasında olur, size gerekli incelemeler yapıldıktan sonra gerekli açıklamalar yapılacaktır endişeniz olmasın

Elektronik aletler şans işi kimisi sorun çıkarmaz kimisi ilk alındığı gün yada zaman içinde sıkıntı çıkarır,benim de aynı marka ama çok şükür sıkıntı yaşamadım, varsa sorun teşkil eden gereğini yapacaklardır.

siz trafiğe çıkınca da mı şansa sığınıyorsunuz. yada bir otomobil alırken.

bu iki mesajınızda ne dediğinizi başka okuyanlar olursa onlar karar verip söylesinler. madem ben sinirliyim.
Mesajlar birleştirildi:

Aynı telefonu kullanıyorum problem yaşamadım hiç, üstüne bu telefon amiral sınıfı bir telefon değil orta segment sınıf bir telefon, iki katı dediğiniz fiyat anlamadım orasını bu en ideal fiyat sınıflandırılmasında bence umarım problemler çözülür insan böyle durumlarda üzülebiliyor
reno serisi oppo nun amiralidir. üzülmekten ziyada insanın işleri ve yaşantısı aksıyor. herkesin başına gelmiştir. evet iki katı aynı özelliklerde bir motorola yada honor a bakın. alakanız için teşekkür edrim
 
Üst